EET pro restaurace Harsys 6 Premium
- zákaznická podpora 1 rok ZDARMA
- evidence skladů
- pro 2 počítače (kasa a manažer)
- sítová verze + připojení přes internet
- grafická mapa stolů
- za příplatek mobilní číšník
- jiná výroba kuchyně
- inventury baru pomocí váhy
- doživotní licence bez povinných poplatků
Cena je pouze za program bez instalace a zaškolení.
Pro běh programu potřebujete počítač s Windows, monitor a tiskárnu (jsme schopni zajistit dle Vašich požadavků).
Zakoupenou verzi programu lze kdykoliv povýšit na vyšší verzi doplacením rozdílu cen.
Doporučujeme si prostudovat srovnání verzí programu na konci popisu.
V ceně je zákaznická podpora výrobce (telefon, mail, vzdálená správa) a nové verze programu po dobu 1 roku. Zákaznickou podporu včetně nových verzí programu je možné prodlužovat zaplacením ročního poplatku, který není povinný.
Instalaci restauračního systému a zaškolení poskytujeme pouze v širší oblasti kolem měst Valašské Meziříčí a Rožnov pod Radhoštěm.
Základní technické údaje: | |
|
|
O programu: | |
Pokladní systém Harsys 6 je členěn na dvě části:
|
Restkasa - pokladní část
Restkasa obsahuje vše, co obsluha potřebuje a je neustále vylepšována podle zkušeností a požadavků našich uživatelů.
Přehled účtů - otevírání libovolného počtu stolů s možností rozdělení po místnostech (např. hlavní, bar, terasa, salonek).
Stůl může být označen číslem, libovolným textem či kombinací čísel a písmen nebo lze použít efektní grafickou mapu stolů.
Rychlý účet s okamžitým zaplacením pro prodej „přes pult“. Přesuny účtů, dělení účtů (placeno zvlášť), převody konzumace mezi účty
Náhled na účet - mezisoučet pokladny, náhled na stav účtu, možnost tisku předúčtu před zaplacením.
Přehled o prodejích od poslední uzávěrky, přehled o stavech a o docházejícím zboží.
Uzávěrky v libovolných intervalech (obvykle každý den). Součástí uzávěrky je jak inventura (zrcadlo) zboží střediska, tak vyúčtování hotovosti (stravenky, provozní záloha, EURa, platby kartami apod.). Po dokončení uzávěrky se můžou tisknout sestavy (součtový blok, sumář tržby, kontrolní páska aj.)
Číšník má možnost přepínat mezi ovládáním pomocí klávesnice nebo pomocí dotykové obrazovky (touchscreen). Položky se zadávají pomocí dotykové klávesnice (každá položka má svoje tlačítko) nebo pomocí kódů, případně zapsáním části názvu položky namísto kódu.
Restkasa má také jednoduché vyhledávání v sortimentu podle názvu. Lze zadávat položky „mimo ceník“ (třeba příplatek za speciální služby nebo pokrm, který není běžně v nabídce).
Do bonů lze vkládat oddělovače položek (chodů) a komentáře pro kuchaře. Poloviční porce, opakování poslední objednávky (rundy).
Systém umožňuje při placení přidělit zákaznickou nebo jinou slevu.
Při platbě nad 10.000Kč pro zákazníka s IČ pokladna upozorňuje/nabízí daňový doklad.
Při prodeji „přes ulici“ (třeba pizza nebo jídlo do obalu) pokladna umožňuje účtovat nižší sazbu DPH beze změny prodejní ceny. Restaurace, která tímto způsobem prodává pak může ušetřit celý rozdíl mezi sazbami DPH ve svůj prospěch.
Mimo zaplacení je možné účet stornovat nebo převést na tzv. vnitřní účet. Již zaplacený účet lze opět vrátit zpět mezi otevřené. Pokud tedy obsluha omylem „vyjede“ účet jiného hosta, než který chtěl platit, může tento účet vrátit zpět.
Pokud je restaurace součástí ubytovacího zařízení, lze konzumaci namísto zaplacení převádět i na hotelový účet hosta. Podporované hotelové systémy: ABX Recepce 3 pro Win, smartHotel, HORES Během provozu se může přepínat více číšníků.
Každému číšníkovi či servírce je možno nastavit oprávnění, která určují, co obsluha smí a co ne. Některé úkony, jako například přidělování slev při placení, tak mohou být povoleny pouze majiteli nebo provoznímu restaurace.
Manažerská část
Sklady
Skladové hospodářství hlavního skladu firmy, skladu kuchyně a skladu odbytového střediska (baru či výčepu).
Harsys umožňuje více pokladen a více kuchyní. Pokud tedy provozujete např. restauraci s vinárnou nebo hotel s více restauracemi, lze vše evidovat v rámci jednoho systému. Při nákupu jsou pořizovací (kalkulační) ceny zboží volitelně průměrovány. Ze skladů jsou průběžně odepisovány suroviny podle receptur a podle pokladního prodeje (ihned po namarkování objednávky).
Adresář
Adresář slouží k evidenci např. dodavatelů a zákazníků. Zákazník může mít nastavenou procentuelní slevu, která se uplatňuje při placení. – Součástí adresáře je okamžitý přehled o přijatých (nákupech zboží) plněních i o uskutečněných prodejích (zaplacených účtech). Snadno lze kdykoli vyhodnotit zákazníky z hlediska celkové útraty za sledované období napr. pro účely prémie či bonusu.
Skupiny
Sortiment podniku se člení do skupin a případně i podskupin. Stromová struktura umožňuje lepší orientaci v položkách sortimentu, protože je podle ní možno nejen filtrovat zobrazené položky, ale i vyhodnocovat prodejnost po skupinách. Při používání dotykové obrazovky, se podle skupin zboží zobrazují jednotlivé obrazovky s tlačítky.
Sortiment
Pokladní systém Harsys v jednom formuláři (okně) nabízí kompletní správu sortimentu podniku, včetně receptur, přehledu o vzájemných závislostech položek, přehledů o prodejích položek a pohybech spotřebovávaných surovin. Nastavují se zde prodejní ceny a další parametry položek. Data lze samozřejmě podle potřeby filtrovat a třídit. Sortiment je místem, kde se připravuje ceník pro pokladnu, kde se pracuje s cenami a s recepturou.
Dotyková obrazovka
Pokud budete investovat do dotykové obrazovky, můžete využít automatického návrhu rozložení tlačítek, ale jistě si budete chtít sami navrhnout např. umístění nejčastěji prodávaných položek, barvu, text a chování tlačítek apod. Na tlačítkách mohou být umístěny i obrázky jídel a nápojů. Jednotlivým skupinám sortimentu nebo přímo položkám lze nastavit automatickou související nabídku – např.přílohy k pokrmům. Návrh se provádí jednoduchým přetahováním tlačítek a textů pomocí myši.
Vnitřní účty
Pokladna Harsys má systém vnitřních účtů, na které je možno takovouto konzumaci převádět (při každém převodu pokladna vytiskne potvrzení, které může konzument podepsat) a dále nejen sledovat, ale i souhrnně vyúčtovávat. Každému zaměstnanci je možné zavést jeho vlastní vnitřní účet a veškerou konzumaci mu jednou měsíčně vyúčtovat či strhnout z výplaty. Vyúčtování je možné nejen v prodejních, ale i v nákupních cenách, ev. je možné použít procentuelní koeficient k prodejním či nákupním cenám. Pomocí vnitřních účtů můžete řešit veškerou „repre“ konzumaci (kafíčka úředníkům, obchodním zástupcům atd.), stejně jako případné ztráty a chyby výroby (jídno vrácené zákazníkem, zkažené zboží) nebo podnikové stravování (jednou za měsíc vytisknete vyúčtování – sumář převedené konzumace firmy jako přílohu k faktuře).
Příjemky
Pomocí příjemek/převodek probíhají veškeré skladové operace, jako jsou nákupy od dodavatelů, výdeje z hlavního skladu na střediska nebo kuchyně a zpět nebo převody mezi jednotlivými středisky.
Opravné inventury
Během provozu každé restaurace vznikají rozdíly mezi stavem skutečným a stavem předpokládaným (evidenčním). Rozdíly vznikají zejména v kuchyni, kde nelze přesně dodržet recepturu a kde může běžně docházet k záměnám surovin. Nejefektivnější cestou, jak stavy „srovnat“ je vytvořit tzv. opravnou inventuru, do které se zapíší skutečné stavy. Taková srovnávací inventura má určitou finanční hodnotu – buď kladnou (zjištěn přebytek) nebo zápornou (manko). Tisk jak jednotlivých inventur, tak jejich sumáře za zvolené období.
Jiná výroba kuchyně (verze Premium)
V některých provozech se kromě běžné přípravy pokrmů pro restauraci vaří i strava pro rozvoz do firem nebo pro hromadné stravování hotelových hostů, rauty a podobně. Takováto výroba neprochází pokladnou, často bývá fakturována v jiných cenách, než jsou v jídelním lístku. Tento modul umožňuje zapsat ručně seznam vyrobených jídel, na základě receptur pak dojde k odpisu použitých surovin ze skladu příslušné kuchyně.
Objednávky – nákupní seznam
Pokladna Harsys obsahuje nástroj pro rychlé a snadné vytvoření objednávky či nákupního seznamu. Odhad objednávaného množství probíhá podle stanovených minimálních zásob jednotlivých druhů zboží, podle předchozích prodejů s výhledem na stanovené období. V praxi je tedy snadné objednávat např. na týden dopředu podle dosažených prodejů za posledních 30 dní.
Uzávěrky
Přehled o vytvořených uzávěrkách pokladny (pokladen). Součástí je podrobný přehled o vytvořených účtenkách, o složení tržby, o podílu výčepu a kuchyně na celkové tržbě, finanční vyúčtování atd. Samozřejmostí je možnost tisku sumáře, který může být použit např. pro zaúčtování měsíční tržby jedním souhrnným dokladem (jako přílohy se použijí jednotlivé součtové denní bloky z pokladny).
Podklady pro Kontrolní hlášení k DPH.
Ve verzi Premium je možno využít „vážené inventury“ – inventury baru pomocí váhy.
ADA-Electronics
Mostní 55
757 01 Valašské Meziříčí
+420 571 622 204
+420 604 791 192
adavm@adavm.cz
Pondělí - pátek 9:00 - 16:00
Doporučené zboží
-
Skobky Nagel 26/6
154 Kč -
EET pokladna EURO 150TEi Flexy LAN
6.413 Kč -
Vrták na papír 3 mm sorta 1
604 Kč -
EET pokladna ProfiPAD Plus
6.764 Kč -
Vrták na papír 5 mm sorta 1
446 Kč
Petr Adámek - ADA-Electronics
Mostní 55, 757 01 Valašské Meziříčí
+420 571 622 204
+420 604 791 192
adavm@adavm.cz
IČO: 12116637, DIČ: CZ490310226
Zapsán v živnostenském rejstříku dne 28.9.1990 ev.č. 381004-07700915-02, úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Valašské Meziříčí.
Servis zařízení
Prodej a servis tiskařské techniky DUPLO
Prodej a servis kopírek SHARP v Rožnov, Valašské Meziříčí a Vsetín
Prodej a servis EET pokladen EURO v Rožnov, Valašské Meziříčí a Vsetín
O nás
Provozní doba:
pondělí - pátek
9:00 - 16:00 hodin
Vážení zákazníci,
dne 28. září 2020 jsme oslavili 30. výročí založení naší firmy. Děkujeme Vám za důvěru a přízeň.